måndag 23 januari 2012

Rikard och Peters körde möbler till stugan (som vi ska få)

 Här åker dom strax!
 Framme. Vädret kunde ju ha varit trevligare.
 Har någon sparkat in ladugårdsdörren eller har kylan knäckt en planka?
 Peter bär utemöbler.
 Lite allt möjligt.
 Sängen som vi köpte via Blocket.

 Lite grejer inne i släpet.
 Pottskåp som jag fick utav mamma och Peter.
 En gammal pianobänk som jag fick utav mamma och Peter.
 Ett gammalt bord som jag fick utav mamma och Peter.
 Ena halvan av ett vitrinskåp (resten står hos min pappa fortfarande)
 Vitrinskåp från 70-talet som jag fick utav mamma och Peter (ska målas om såklart)
Hejdå stugan, vi ses snart igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni lägger in väldigt fina saker i huset så var försiktig med att inte lämna nå adress eller nå hintning om vart det ligger så ingen kan spåra sig dit.. Nog har du tänkt på det redan men jag försöker bara vara överbeskyddande nu=)

hannas vita hem sa...

Johanna: Hehe japp, jag har redan tänkt taken precis som du skriver.
Jag har inte skrivit någonstans på hela internet vart stugan finns, inte ens vilket län.
Jag vill inte att det ska inbrott.
Det har redan varit inbrott där för några år sedan.
Några jävla polacker eller nåt stal allt silver och sånt.
Tur att man bara äger slitna möbler *haha*
puss