onsdag 25 januari 2012

Nästa sommar

Här hittade jag en perfekt bild på våran blivande örtagård (örtträdgård alltså)
Jag och Rikard pratade för 2 dagar sen om våra drömmar och planer som sprider sig flera år framåt.
Jag menar, det gäller ju att veta VAD man vill. Alltid kul om båda vill samma sak.
Här ska vi alltså rensa upp och odla våra egna örter och en del grönsaker.
Vi vill båda ha ett litet fågelbad mitt i där våra fåglar som bor i området kan ta sig ett svalkande bad då och då *hehe*
Fönstret man ser till höger på bild är köksfönster så det blir ju ett perfekt ställe att ha en örtagård.
Jag minns när jag som barn älskade att springa till grönsakslandet åt mormor och plocka gräslök, dill och morötter eller vad det nu kunde vara...

Japp, då har jag fått det sagt.
HEIPPA

Inga kommentarer: