tisdag 24 januari 2012

Kontaktad av Byggla.se



Igår blev jag kontaktad av en kvinna som heter Vendela. Hon jobbar på ett community som heter Byggla.se som drivs utav byggföretaget Byggmax.
Vendela hade hittat hit till min blogg och gillade vad hon såg (vilket glädjer mig)
Hon undrade alltså om jag vill skapa en personlig sida på Byggla.se där man kan dela med sig av sina renoveringsarbeten med andra byggare.
Man kan både som proffs eller som amatör lägga in bilder på det man bygger och på så vis få både tips och råd från andra. Och man kan själv inspirera andra såklart med det man själv gjort.
 

Jag och Rikard har mer eller mindre tummen mitt i handen så den här sidan kommer att vara till stor hjälp. Jag har redan registrerat mig på sidan och kollat runt.
Jag söker dagligen efter liknande communitys men cyberrymden är stor och man tappar bort sig på vägen ibland. 
Kika in på byggla.se ni också och bli inspirerade!



Inga kommentarer: